شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

دوسالگی فرشته زمینی

1393/2/26 23:27
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

 

 

 

 

 

فرشته یه زمینی من امروز دومین سالروز میلاد تویه.دوساله که اومدی و با اومدنت بهم امید دادی به زندگی به نفس کشیدن به امید فردا و به ادامه دادن...

 

 

28 شهریور برات یه تولد کوچولو گرفتم عسلم که مهموناش همون مهمونایه اولین سال تولدت بودن

بابایی و مامانیی بابا علی و مامان علیا

 

حیف که نمیتونم برات عکس بزارم تو وبلاگت چون همه عکسا میپره از وبلاگت ولی یه کیک خوشگل سفید برات سفارش دادمو شامم سالاد الویه

کلی خونه رو با بابایی خوشگل کردیم برای تولدت نفس من

 

شما هم خیلی خوشال بودی و وقتی کیکتو آوردیم خودت از همه بلند تر شعر تولدت مبارکو میخوندی

الهی فداتشم که وقتی کادوهاتو دیده بودی کلی ذوق کرده بودی

 

خاله الهام برات جارو برقی خریده بود که خیلی دوس داشتی

عمه عادله برات هواپیما

بابایی ایا پول و محمد لباس

بابا نامی پول

عمو هم پول

ولی از وسط تمام این کادو ها عاشق همون جاو برقی شده بودی فداتشم فرشته یه من

انشاالله تولد صدسالگیت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)