شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

اولین عشقولانه منو پسملی

1391/5/24 15:45
نویسنده : مامانی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل چشم مامان

امروز که دارم این وبلاگو برات درست میکنم شما نه ماهت داره کم کم تموم میشه و داری میری تو ده ماه.

ببخش که یکم دیر به فکر وبلاگ درست کردن برات افتادم اما تممه خاطراتترو از اولین لحظه ای که اومدی تویه دلمو برات تا همین لحظه برات تو یه سر رسید نوشتم که اگه وقت کنم سره یه فرصت مناسب برات اینجا مینویسمشون

 

اما میخوام ازین بعد لحظات خوش با تو بودنو ابنجا بنویسم تا هم بهتر حفظ بشه هم دوستاتت بتونن بیانو بخونن

پسرک مامان تو تنها امیده مامان برای زنده بودنی پس باش و با بودنت باعث بودن من باش

قربونت برم تو تنها بهونه من برای زنده بودنو و نفس کشیدنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)