شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

شب زنده داری

1391/5/24 15:47
نویسنده : مامانی
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

قربونت برم

هرچقد قربون صدقت برم هلویه من دلم ازین همه عشق خالی نمیشه

امیر محمد مامان من عاشقتم

روزی هزار بارم بهت میگم عاشششششششششششششقتم اما انگاری دلم خالی نمیشه ازین همه عشق

دیشب نمیدونم عسل چشم مامان چت شده یود که ساعت 3.30 بیدار شده بودیو گریه میکردی.نه شیر میخوردی و نه ساکت میشدی

هر کار بگی با بابایی باهات کردیم اما فایده ای نداشت که نداشت پسرکم.الهی بمیرم فک کنم دیروز غذا زیادی بهت داده بودمو نیمه شب دلدرد شده بودی

قربونتت برم خلاصه بهت دو سی سی شربت هربال میکسچر دادم یه خورده آروم شدیو ساعتای 4.15 بود که دیگه خوابیدی طلا طلایه مامانو ساعت 11 امروز بیدار شدی.

خدایااااااا قربون عظمت و بزرگیت برم.من همون بچه مدرسه ای ام که باید هر روز صبح با کلی دعوایه مامانو ترس از بیدار شدن بابا از سرو صداهای مامان از تو رختخواب میکندمو تا زنگه دوم تو مدرسه به بهونه سر درد سرمو میزاشتم رو نیمکت تا بتونم یه 10 مین بخوابمو حالا با یه صدای این فرشته کوچولو از ا مثه برق میکم

خدایا شکرت

هزار بار شکرت هر چقد شکر این نعمتت کنم کمه

خدایا بهم قدرتی بده تا بتونم این عروسکو خوب تربیت کنم.مرسی خدایا.من ششعرو قافیه و متن بلد نیستم.همینو از من پذیرا باش که همین سادگیی که به من دادیم دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)