شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

راه افتادی بلاخره

1391/5/24 16:00
نویسنده : مامانی
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه اول و آخر مامان

خوبی پسرکم

مخوام همین اول از اولین قدمی که تو زندگیت برداشتی بگم برات

فرشته کوچولویه مامان دیگه راه افتادی فدات شم

قربونت برم که اینقد ناز تاتی تاتی میکنی نازه من.اینقد آرومو با ترس راه میری که تعادلت بهم نخوره که دلم برات غش میره

راستی تمروز تاریخ 23مرداده 1390 هستش و شما حدودا دو روزه راه میری.

 

وای مامانی خیلی چند روزه داغونم خیلی داغون

تویه غرب کشور زلزله اومده و من چند تا از عکساشو دیدم که آتیش زده به وجودم.عکسایه مادرایی که جنازه یه فرشته هاشون تو بغلشوه.خیلی شکستم وقتی عکسارو دیدم.اون مادر چه میکشه حالا.دیگه به چی دل خوش کنه.دیگه شبا برا کی لالایی بگه.صبا با چه امیدی بیدارشه.

نه نه خدایا برای هیچ مادری نخواه این روزارو

چرا باید اینطوری بشه چراباید شبه نزوله رحمتت این اتفاق بیفته و بالینه یه مادر از عطره نفسهایه یه فرشته خالی شه

خدایا برای من این روزو هیچوقت نیار.خدایا من خیلی ضعیفم. میشکنم پودر میشم با خاک یکی میشم.نه خدایا نخواه برای من .خدایا لالم کن.کورم کن.فلجم کن ولی نگاهه امیرمو ازم نگیر.نفسشو از من نگیر.بزار بمونه برام.بزار به عشقه دیدنش چشمامو صبحا باز کنم.بزار به عشق جیغ زدناش نفس بکشم.خدایا هر بلایی رو سرم بیار به عظمته خودت قسم لب از ناشکری تر نمیکنم ولی اگه امیرمو از من زبونم لال بگیری دیگه نمیشناسمت.دیگه بنده یه حقیری مثه من نداری..........خدایا.........

آههههههههههه

هروقت بهش فکر میکنم سرم فریاد میکشه از درد

 

 

خبر دیگه مامانی امروز خاله عاطفه کارایه تولده شما شاه پسرو چاپ کرده و تا یه هفته یه دیگه میرسه به دستم

قربونت برم عسل من

عاشقتم مثه همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)