شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

11ماهگیت مبارک

1391/5/30 15:36
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیدله مامان

دیگه داری کم کم رخت از یک سالگیت میبندی و میری 

عزیزه دلم چه زود بزرگ شدی.چه زود قد کشیدی و چه زود منو صدا زدی

آخ که الان که خوابی دلم ضعف رفت برای یه بار ما ما گفتنت

نفسه مامانی دیگه رفتی تو 11 ماهگیو کمتر از 29 روز به تولدت مونده.جیگر طلایه من خیلی دوست دارم عسل چشمم.

دیروز اولین عیده فطره زندگیت بود و شما از بابایی عیدی گرفتی.انشاالله 100تا عیده فطره دیگه هم شادو سرزنده باشی.

خاله عاطفه امروز اومده و تا 10 روزی اینجا هست و طبقه رواله همیشه منو شما هم میریم خونه بابایی تا اونجا با هم باشیم.تو هم که عاشقه شلوغی و دایی محمدتی که با هم بازی میکنین

الانم بس که از صبح با هم فضولی کردین شهید شدی و افتادی رو تختت.

راستی دیگه داریم کم کم ازین خونه میریمو من امروز وسایلایه اطاقتو چیدم تو کاتون

عزیزه دلم خوشالم ازینکه ازینجا میریم مخصوصا اینکه اونجا یعنی اون خونه حیاط داره و تو حسابی میتونی کیف کنی پسرکه مامان

دوست داره عسل چشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)