شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

برای تنها عشقم علی

1392/11/28 15:56
نویسنده : مامانی
520 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به عشق دلسوز و مهربانم .......

مدتی است از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی........
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و در شادیها را به کامم شیرین تر کردی..........
هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد.........شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم کاملا ابن جمله را درک کنم حالا چون کودکی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم.........شاید بارها و بارها تو را در این مدت رنجانده باشم و اکنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند که تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند......

عشقم .... تو را زیباترین خلقه ی خدایی .... شاید اگر خدایی نبود تورا میپرستیدم ... شاید اگر تویی نبودی بعد از خدا هیچ چیز را زیبا نمیدیدم...

شنیده ای میگویند دورت بگردم !؟ ... اکنون که در کنار منی واجب است تورا بر روی چشمانم بگذارم و دور تا دور تو چرخ بخورم و شادی کنم و همانند بچه ها قهقهه بزنم و بلند بلند بخندم و بعد که سرم گیج رفت و کنارت نشستم ُ به تو نگاه کنم و به ارامی خدارا از وجودت شکر کنم...

عشق... تا ابد دوستت خواهم داشت .....



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)