شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

بازی من و تو

1391/11/16 13:11
نویسنده : مامانی
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر باهوش مامان

هفته پیش داشت یه برنامه از یه شبکه تلوزیونی پخش میشد و مخصو شما فرشته کوچولوهای ناز بود و موضوعش این بود که کودکان تو هر سنی چه کاری انجام میدن.

من یکی ازون بازیا رو با شما انجام دادم و شما باهوش من تو 9 ماه موفق شدی بازی 15 ماه رو انام بدی.

فدات بشم باهوش مامان.فقط اگه یکم کمتر غر بزنی که همتا نداری

هرچند الانم نداری فدات شم.عروسک مامان عاشقتم.بازی به شرح زیر بود.

اینکه کودک باید وقتی یه چیزی در سطح بالاتری از دسترسیش قرار میگیره به ذهنش بکشه که بره از یه تکیه گاهی بالا و اونو برداره.

منم پوش دوربینو دادم اول دستت تا لمسش کنی.

 

بعد ازت گرفتمشو گذاشتمش بالای مبل

 

بعد تو چاردستو پا کنان خودتو رسوندی به مبل

 

اون 4پایه رو از قبل برات اونجا گذاشته بودم که بتونی ازش به عنوان تکیه گاه استفاده کنی

 

بعدشما اینطوری رفتی بالا

یه خنده به من که یعنی موفق شدم و طبق معمول خوردیششششششششششششش

فدات بشم باهوشه مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)