شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

دقدقه های تولدت

1391/11/16 13:13
نویسنده : مامانی
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان الان که دارم برات مینویسم ساعت 1.36 دقیقه سحر گاهی 14 مرداده 1391 هستشو تو تو خواب ناز بسر میبری.

مامانی امشب خیلی دلم گرفته.خیلی ناراحتم.

کلی برنامه داشتم برای تولدت.کلی نقشه تو سرم ریخته بودم.

کلی برات ریسه و بادکنک و.... گرفته بودم که امشب همه دود شد رفت هوا.

وقتی پیشه اقوام یه گوشه دادم میخوام برات تولد بگیرم همه مخالفت کردن که تو که هنوز نمیفهمیو گرفتن تولد برات یه کاره بیخوده.

منم خیلی ناراحت شدم.دوست داشتم برات یه تولده توپ میگرفتمو همه رو دعوت میکردم .

دیگه حتی نمیخوام خاله و عمع هاتو دعوت کنم.

من دوست داشتم کسایی باشن که نی نی هایی همسن خودت داشته باشن پس یا هیچکس یا همه.

خیلی ناراحتم

از سر شب داغون شدم.هرچی برنامه داشتم پرید هوا

 

میدونم الان عصبانیم اما باور کن اگه آسمون به زمین بیاد تولده هیچکدومشون نمیرم دیگه.

بابایی میگه یه تولده سه نفره توپ برات میگیریم

 

نمیدونم مامانی چی میشه اما بدون من دوست داشتم یه تولده به یاد موندنی برات میگرفتم که نشد

برات کلی ریسه و تم تولد درست کرده بودم که این جا عکسشو برات میزارم عزیزم

البته خوده ریسه ها رو ان شاالله با فیلم و عکسه تولدت جمع میکنم برات عزیزم که بزرگ شدی یادگاری بمونه برات

 

خلاصه مامانی مامان جونت این همه برنامه ریزی داشت و هیچ کدوم عملی نمیشه

خیلی ناراحتم اینارو گذاشتم که یوقت بزرگ شدی فکر نکنی من به فکرت نبودم یا برات کوتاهی کردم عسل چشم مامان

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)