شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

تولدت مبارک

1391/9/10 14:51
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

.

 

صدای یک پرواز 

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج 

و شروع یک زندگی

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخنده او نیست

 

 

 

 

 

چشمایه بسته تورو با بوسه یازش میکنم

قلب شکسته تورو خودم نوازش میکنم

نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هرچی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطره تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جایه تو گریه میکنم جایه تو غصه میخورم

هرچی که دوست داری بگو حرفایه قلبتو بزن 

دلخوشی هات ماله خودت درده دلات برای من

من واسه داشتنه تو قیده یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

 

 

 

 

یک سال گذشت.آری یک سال در کناره بهترینها گذشت یک سال است که گلم عزیزه دلم محبوبم در کنارم هستی در آغوشم هستی نفسم به نفست گره خورده با خنده هات میخندمو و با گریه هات گریه

ای خدا شکرت میکنم 

شکرت میکنم که این عزیز رو به ما دادی شکرت که زندگی ما روبهتر از بهتر کردی

چشم بر هم گذاشتیم و این مدت طی شد چقدر دلم برای روزهایه اولی که به دنیا آمده بودی تنگ شده پسرم.چقد دلم لمس کردنه اون دستایه کوچک رو میخواد افسوسه اون روزها رو میخوردم 

 

گلم هر روز شاهده بزرگ شدن و بالغ شدنت هستم هر روز شاهد این هستم که کلمه یا حرکت جدیدی رو یاد گرفتی و من لبریز میشم از شادی تو و تو از شادی من شاد و شادتر.

دیروز تولدت بود پسرکم و من با یه روز تاخیر برات نوشتم

تولدت مبارک فرشته یه زمینی من 

دوستت دارم

28 شهریور 91

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرزاد جان
29 شهریور 91 8:50
تولد تولد تولدت مبارک خاله تپلی ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره
مامان رز
29 شهریور 91 10:20
یه فرشته یه فرشته کوچولو ، می شه بهش دست زد؟ ، وای چه لطیفه ، چه نرمه ! چه معصوم کنارت خوابیده ! 3ماه بعد فرشته کوچولو می خنده !!! وای باورت میشه همون فرشته ای که فقط شیر می خورد !!! حالا می خنده به مامانش و چه لذتی داره !!و 6 ماه بعد وای داره سعی می کنه بشینه این وروجک !!! 8 ماه بعد فرشته کوچولو خیلی کارها بلد شده ! حالا تازه دندون هم داره !! اصلا نمی تونی ازش جدا شی !! می خواد بلند بشه !! کنجکاو شده !! کلا یه جوری شده که هر کاری می کنه قند تو دل مامان و باباش آب می کنه !! و 1 سال گذشت !!! و این فرشته کوچولو 1 سال کنار مامان و بابای مهربونش رشد کرد و بزرگ شد ، و حالا یک فرشته یکساله شده راه میره ، بلند میشه ، حرف هایی میزنه ! و مامان و باباشو وابسته تر به خودش میکنه خدایا ممنون از اینکه فرشته ها تو برای ما می فرستی! و همچنین 1 سال از روز زمینی شدن امیر محمد گذشت ! امیر محمد عزیزم تولدت مبارک ! علیا جان سالروز مامان شدنت مبارک امیدوارم همیشه سلامت و شاد کنار هم سال های سال زندگی کنید می بوسمتون