شاهزاده من امیرمحمدشاهزاده من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

این روزهای ما

1391/7/12 17:19
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها شکلاتهای پذیرایی مون...شکل خاصی داره....کج ...نرم..و دندون دندونی! میذارم توی یخچال تا سفت بشه و من و بابایی فقط بخوریم...مارک امیر نفس!

این روزها...ظرف اجیلمون...پر از بادومهای نصفه و گاز خورده است...و من جداشون میکنم..میذارم تو کابینت برای من و بابایی!!

این روزها...پوست پرتقال هامون اندازه ی یه نخود کنده شده ...ومن اونا رو میذارم جلوی خودم و بابایی!!!

این روزها...مهمون که میاد اول موزهامون رو چک میکنم...شاید پوستشون رو یکی با دندوناش کنده تا به مغزش برسه...و اونو جدا میکنم برای من و بابایی

این روزها بیسکوییت های مادر و پتی بور نصفه رو ...میذارم من و بابایی با چایی بخوریم...

این روزها چوب شورهای کوچولویی که نمیتونی دستت بگیری و بلند نیست رو....جدا میکنم وقتی میام نت میخورم...

این روزها بقیه ی سوپت رو نمک میزنیم و میخوریم...

این روزها قند های قندون سفیدمون همه خیس و اب خورده هستند....و من جداشون میکنم و لبخند میزنم....اونها برای ما...

این روزها قشنگ شده...یه پسر بچه ی کوچولوی کنجکاو...که فقط میخواد کشف کنه...قانون براش مهم نیست...و کار خودشو میکنه....منم فداش میشم...با جون دل

خدایا ممنون برای این روزها....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تورج صابری
23 مهر 91 11:52
ماشالله هزار ماشالله خیلی ناز شده گل پسرت
arezoo...sorena
26 مهر 91 18:13
هزار ماشالا...تو چقدر جيگري بچه....ماشالاااااااا تپلي خان...
شادي
12 آبان 91 14:03
من اينجا رو دوباره پيدا كردم . دلم براتون تنگ شده . ماماني عكس بزار از گل پسر ... من عكس پست اول رو نميتونم ببينم ...
آزاده مامان رز
16 آبان 91 14:49
و چه روزهای خوبیه این روز ها ! و چه زود می گذرند این روزها ! علیا جونم خیلیییی قشنگ بود واقعا همینطوره ، اشکم در اومد این دوماد خوشگل و خوش تیپو ، ناز ما رو ببوس قلمبه
Sepi mami parmin
10 آذر 91 15:13
Vaghean che roozaeii hast in roooza che zood migzarand Vay ke ina daran har rooz khordani tar mishan In doomade azadeh ro az tarafe man ye fesharesh bede